נוטריון בקרית אונו

לקבלת ייעוץ משפטי השאירו פרטים עכשיו!
עורך דין מירי יעקב גביש

עו"ד ונוטריון מירי יעקב גביש

נוטריון בקרית אונו: טיפול במסמכים משפטיים וצוואות קרוב לביתכם

 

בתור התחלה, חשוב להבין שלמעשה, כל נוטריון הוא עורך דין, אך לא ניתן לומר על כל עורך דין שהוא נוטריון. כדי להתמנות לתפקיד זה, יש לשמש כעורך דין מן המניין עשר שנים לפחות, להימנע מכל עבירת שוחד או קלון במהלך התפקיד ולפעול כאיש מקצוע עצמאי שצבר ניסיון רחב ביותר. ועדה מיוחדת בודקת את עורכי הדין המעוניינים לשמש כנוטריונים ומאשרת אותם לאחר בדיקה מדוקדקת ומקיפה.

הנוטריון מוסמך לבחון, לאשר ולערוך מסמכים משפטיים. חתימתו היא היחידה שמאמתת את תוקפו ומקוריותו של המסמך הנדון ומאשרת כי מי שכתב אותו ביצע זאת מרצונו הטוב והחופשי. מסמך זה קביל בפני כלל הרשויות במדינת ישראל ומעבר לים, לרבות שימושו כראיה משפטית במידת הצורך. בזכות השירות הניתן ממשרדה של עורכת הדין מירי יעקב גביש, תוכלו לאמת חתימה על מסמכים שונים, להעתיק או לתרגם מסמכים שדרוש להם מעמד ותוקף חוקי במדינה שונה, להעניק תוקף לייפויי כוח, לערוך ולאשר תצהירים, חוות דעת והצהרות, לנהל רשימת מצאי, לאמת הסכמי ממון ולהכין צוואה. החתימה הנוטריונית הינה וחיונית מאוד מבחינה משפטית ובלעדיה עלול המסמך שבידכם להיות חסר כל ערך.

לא סתם נבחרו המאזניים כסמל הבלתי מעורער של מערכת המשפט: האיזון העדין שבין האמת ועשיית הצדק, יכולים לחרוץ דינים וגורלות. על כן אמונים כלל עורכי הדין בישראל ליושרה, אמינות והגינות עבור כל אדם ובכל עת, על פי כלל החוקים וההלכות במסגרת החוק.

כעת דמיינו כמה עצום ומשמעותי הוא טוהר המידות הזה, כאשר אתם נדרשים לטפל בצוואה, הסכם הממון, ייפוי הכוח, התצהיר החשוב, או שטר הבעלות המתורגם על קרקע מסוימת – מסמכים קריטיים שיכולים לקבוע את גורלכם ואת גורלם של אנשים אחרים במעגל הקרוב אליכם. עו"ד ונוטריון מירי יעקב גביש שמשרדה ממוקם בקריית אונו, שמה לה למטרה להיות הגורם המקצועי המומחה ביותר בתחום זה, תוך שהיא מעניקה יחס וליווי אישי לכל הפונים למשרדה – מהארץ ומחו"ל.

ללא עזרת הנוטריון – הדברים נוטים להסתבך

ארבע שנים נאבק גל שומכר במשפחתו האבלה של קשיש שנפטר. הוא טען כי היה מטפלו של הקשיש במשך שנים רבות ועל כן נועד לרשת את דירתו בעיר בת ים. המשפחה ההמומה שכלל לא הכירה לפני כן את אותו אדם התנגדה כמובן, אבל לשומכר היו כל המסמכים: צוואה רשמית, תצהירים ושני עדים שצידדו בגרסתו.

ככל שהתארך עוד ועוד הדיון המשפטי בעניין, נחשף כי פרצו שומכר ושני עוזריו לדירתו של הקשיש שנפטר, גנבו רכוש ומסמכים רבים שבאמצעותם זייפו את הצוואה והחתימה עליה. למקרה זה אמנם סוף טוב בו הגיע לקיצו מעשה המרמה, אך זוהי רק טיפה בים של טיפול בירושה וצוואות, של ניהול עיזבונות ועריכת הסכמים בין היורשים, כאשר לא כל המקרים כה פשוטים לאיתור ואבחון.

על כן, עריכה וכתיבת צוואה נחשבת לאחת העבודות החשובות והשכיחות ביותר שהנוטריון מבצע. באמצעות עריכת צוואה אצל נוטריון, יכול בעל הצוואה להיות שקט בנוגע להונו ורכושו שעשויים לעבור הלאה ביום מן הימים, למנוע מראש סכסוכים ומחלוקות משפחתיים, לנוח בכבוד וכמובן – להימנע ממעשי מרמה ונוכלות במסגרתם יתבצע זיוף על חשבונו וחשבון משפחתו. מדובר בפעולת הגנה המומלצת לביצוע עבור כל אדם שנצבר לו הון או רכוש במהלך חייו, פעולה שרבים רואים בה גם כהגשמת רצונות חשובים ופרידה ברגע האמת.

עורכת הדין מירי יעקב גביש תעמוד לצדכם בנושא זה ככל שיידרש, תייעץ, תעניק לכם ליווי ותמיכה אישיים ותנהל את ההליך בעת כתיבת הצוואה ובעת חשיפתה באופן הוגן בלבד. בזכות ההיכרות והניסיון ארוכי השנים של המשרד הממוקם בקרית אונו לעניין עשיית צוואות, תוכלו לקבל מענה מיידי לשאלות חשובות בנוגע לחוקיות הכנת הצוואה וכיצד ניתן להגן על שלמותה מפני מעשי נוכלות וזיוף.

 

חתימה על תצהירים וייפויי כוח במקרים חוקיים מיוחדים

בדרך כלל, כדי שאנשים אחרים יבצעו פעולות כספיות מטעמכם ולמענכם כמו מכירת רכב או משיכת מזומן בבנק, יספיק להם רק מסמך פשוט בכתב יד שבו אתם מתירים להם לבצע עבורכם את הפעולה הדרושה. אך בעניינים חוקיים וכלכליים משמעותיים מבחינה מדינית כמו נטילת משכנתא, נוכחות בדיון משפטי וביצוע פעולות מול גורמים ממשלתיים – תידרשו לייפוי כוח מיוחד הנערך במשרדו של הנוטריון בלבד.

ייפוי כוח זה משמש כמסמך רשמי מוכר מבחינה מדינית וחוקית, הדורש אימות מלא של זהות החתומים, על מנת שבא הכוח יוכל לבצע בעבור אדם אחר המתיר לו ואיננו נמצא, פעולה אחת או מספר פעולות חשובות בעניינים אלו.

מה מוגדר בחוק?

החוק מגדיר גם חשיבות רבה ביותר לשימוש בתצהיר נוטריון, שכן במקרים מסוימים לא די רק בתצהיר החתום מאת עורך דין בלבד. למשל: מתרגם שמצהיר כי התרגום שביצע הינו מדויק, הורים המצהירים כי המתירים לבנם היחיד לשרת ביחידה קרבית בצבא וכן תצהיר ייפוי כוח, המצורף לייפוי הכוח עצמו ובו מתיר אדם מסוים לאדם קרוב אחר לטפל בעניינים מטעמו.

אולם גם הפעם עלולים להיווצר זיופים, התחזות או מעשי מרמה העלולים לסכן את כספם ורכושם של אחרים. על כן, בנוסף למסמך ייפוי הכוח והתצהיר נדרש אימות חתימה, שבמסגרתו מבצע הנוטריון זיהוי מקיף ומפורט לחותמים, תוך שהוא נצמד לכללים ולדרישות הקבועים בחוק הנוטריונים. מטרתו היא להסיר כל ספק בנוגע לזהות של החתום על המסמך ולהפריך חששות בנוגע לסיכול רצונו החופשי בעת החתימה או הפעלת לחצים וכוחות כלפיו.

עורכת הדין מירי יעקב גביש תבחן היטב ולעומק כל בקשה לייפוי כוח, תוך ביצוע אימות מלא לחתימה, כך שלא ייעשה בה כל שימוש בלתי חוקי או שימוש לרעה כעת ובעתיד.

חותמים עכשיו, כדי להיות מוגנים אחר כך

נושא נוסף בו מטפלת עורכת הדין מירי יעקב גביש הינו הסכם קדם נישואין (הסכם אהבה) או כפי שמכנים אותו אנשים רבים בטעות – הסכם ממון.

האם כל הסכם ממון זהה?

חשוב לפתוח ולציין כי לא כל הסכם קדם נישואין הינו בהכרח הסכם ממון (אם כי הוא יכול להוות חלק ממסמך קדם נישואין) והוא נועד למנוע מצבים שבהם נגרמת לאחד הצדדים סחיטה כספית ונפשית, במצב של בקשה לפרידה וגירושין.

חשוב לשים לב להבדלים שבין חתימה על מסמך דומה מטעם ארגון או גורם מקצועי אחר (במקרים מסוימים אף ניתן למלא ולהגיש טופס אינטרנטי פשוט), אך אם קיים מסמך שכזה מטעם נוטריון, כמעט בלתי ניתן לערער עליו או לבטלו מבחינה חוקית-מדינית, פעולה שתהיה פשוטה ביותר במצב של חתימה מול גורם אחר, העלולה לגרום למפח נפש גדול לאחד הצדדים. 

נוטריון בקרית אונו – מירי יעקב גביש

משרדה של עוה"ד מירי יעקב גביש נמצא בקריית אונו וזמין עבורכם לביצוע ההליך, באופן ניטרלי שלא מוטה לטובת אף צד.

עורכת הדין והנוטריון מירי יעקב גביש תבדוק את כשירותם המנטלית והרפואית של הצדדים החותמים, תעבור היטב על פרטי ההסכם שניסח הזוג ותבדוק שיודעים השניים היטב כיצד יתנהל ההליך, אם חלילה יאלצו ביום מן הימים להגיע לכך. החתימה של בני הזוג תלווה בחתימת הנוטריון, כאשר עותק אחד מקורי יישמר במשרדה לעת הצורך.

נוטריון בקרית אונו

"הדברים הנ"ל אינם מהווים יעוץ משפטי ולא ניתן להסתמך עליהם. כל מקרה ייבחן לגופו"
לשיתוף המאמר:
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
×
js_loader
cropped-מירי-גביש-תמונת-פרופיל-מוקטן.jpg
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ
עם מירי >>