ייצוג בבית דין צבאי

לקבלת ייעוץ משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מדוע חשוב לקחת ייצוג בית דין צבאי?

ייצוג בית דין צבאי זוהי הדרך האידיאלית עבורכם להילחם על חפותכם, כך תוכלו לדעת שאתם עושים את מירב המאמצים על מנת לצאת עם העונש המינימאלי. ברוב המקרים ייצוג בית דין צבאי יכול להפחית בצורה משמעותית את העונש הצפוי לחייל הנאשם מכיוון שעורך דין צבאי אשר מייצג את החייל בבית המשפט מכיר את הדיונים בבתי המשפט ויוכל להוסיף עוד ידע מהניסיון שלו.

 

ייצוג בבית דין צבאי?​ – כל מה שצריך לדעת

ישנן לא מעט סיבות אשר יכולות לגרום לחיילים הן בסדיר, הן בקבע והן במילואים לעמוד לדין:

חיילים בסדיר – מסיבות של עבירות נשק, עבירות אלימותנפקדות, השתמטות ועוד.

חיילים בקבע – מסיבות של הטרדות מיניות, ניצול יחסי מרות, עבירות אלימות ועוד

אנשי מילואים – מסיבות של עריקות ממילואים, ניסיון לקבל פטור ממילואים, אי ציות לפקודות ועוד.

בכל הליך משפטי שבו מצוי חייל הוא יהיה זכאי לייצוג של עורך דין, בין אם מדובר בשלבי המשפט או אפילו בזמן חקירת מצח.

ייצוג בבית דין צבאי ניתן ליישום על ידי עורך דין צבאי, אשר ברוב המקרים מגיע עם רזומה עשיר בתחום הדין הצבאי – ובחלק מהמקרים אף מדובר באיש מקצוע אשר הגיע מתוך הצבא.

ייצוג בבית דין צבאי יכול להתבצע על ידי כל עורך דין באשר הוא, גם כאלה שאין להם היתר לייצוג בבית משפטי צבאי. הסיטואציה שנוצרה גרמה ללא מעט עורכי דין ללא ניסיון קודם להיכנס אל התחום ולייצג חיילים אשר מעורבים בסיטואציות כאלה ואחרות.

בחלק מהמקרים ייצוג על ידי עורך דין שאינו מכיר את תחום המשפט הצבאי על בוריו עלול להסב נזק של ממש ללקוח אשר מעוניין להילחם על חפותו.

במאמר הבא נסביר לכם בדיוק מהם היתרונות של ייצוג בבית דין צבאי על ידי עורך דין צבאי. כך תוכלו גם לדעת בצורה נכונה ומדויקת כיצד לבחור את עורך הדין שתרצו שייצג אתכם אל מול מערכת המשפט הצבאית. לאחר קריאת המאמר הבא תוכלו לדעת בדיוק איזה איש מקצוע אמור ויכול לייצג אתכם.

 

איך בוחרים עורך דין צבאי עבור ייצוג בבית דין צבאי?

אחת מהשאלות השכיחות ביותר ששואלים אותנו זה כיצד בוחרים עורך דין צבאי? הרי האופציות הן רבות והמבחר ענק. מכאן הסיכוי שתעשו טעות בקבלת ההחלטות יכול להיות שכיח יותר ויותר, לכן אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

ראשית עורך דין צבאי חייב להיות כזה עם ניסיון עשיר ומוניטין רב בתחום. לא מעט עורכי דין צבאיים מגיעים עם רזומה דל, דבר שעלול להעמיד אתכם במצבים לא נעימים. עורך דין צבאי עם ניסיון עשיר ידע בדיוק כיצד להתנהל בסיטואציות שונות, ואתם תוכלו להיות רגועים ובידיעה מלאה כי איש מקצוע מנוסה מייצג אתכם אל מול רשויות המשפט.

דרך נוספת שחשוב מאוד להקפיד עליו כאשר בוחרים עורך דין עבור ייצוג בבית דין צבאי זה העלויות הכספיות. בתור חיילים ברוב המקרים התקציב שיעמוד לרשותכם יהיה תקציב מוגבל מאוד אשר יקשה עליכם לבחור את עורך הדין הטוב ביותר. לכן חשוב מאוד שתקבעו לעצמכם תקרת תקציב מסוימת שאותה אינכם יכולים לחצות, כך תדעו בדיוק האם אתם עומדים בסטנדרטים של עצמכם או שלא.

דבר שלישי ואחרון זה כמובן הזמינות של אותו עורך דין צבאי. ייצוג בבית דין צבאי דורש לא מעט תשומת לב מכיוונו של עורך הדין הצבאי, בטח כאשר מדובר על תיקים מורכבים אשר דורשים לא מעט תשומת לב. לכן אל תתפשרו על עורך דין צבאי אשר טובע בעשרות תיקים חדשים מידיי שבוע, תבחרו בעורך דין שיוכל לתת לכם את מלוא תשומת הלב.

ייצוג בבית דין צבאי ללא תשלום

עורכי דין צבאיים עובדים גם מטעם הסנגוריה הצבאית, הגוף שאחראי לאפשר לחיילים לקבל ייצוג משפטי ללא תשלום.

מדובר בסיטואציה אידיאלית עבור חיילים אשר אין ביכולת את האפשרות לשכור עורך דין צבאי בתשלום. כמו באזרחות, גם בצבא ישנה אמונה כי לכל חייל מגיע ייצוג משפטי, וזוהי הסיבה שהוקמה הסנגוריה הצבאית אשר מאפשרת למקרה הזאת להתרחש.

ייצוג בית דין צבאי על ידי עורך דין מהסנגוריה הצבאית מתבצע באמצעות הגשת בקשה לסנגוריה ובה אתם מבקשים ייצוג על ידי עורך דין צבאי מטעם הסנגוריה. התהליך אמור להתרחש באופן מהיר יחסית, ובתוך זמן קצר כך תוכלו ליצור קשר עם עורך הדין הצבאי שלכם.

כאשר מגיע אליכם עורך דין צבאי מטעם הסנגוריה הצבאית אין לכם בדיוק את האפשרות לבחור את עורך הדין שילווה אתכם.

בסופו של יום זוהי יכולה להיות אופציה נהדרת עבור מי שאין ביכולתו לשכור עורך דין צבאי, אך מדובר בברירת מחדל וחשוב להבין זאת כך.

ברגע שיש לכם אפשרות לשכור את עורך הדין הצבאי שתמיד רציתם, זה כמובן אמור להיות עדיף מכיוון שתוכלו להרגיש הרבה יותר בנוח שאתם מיוצגים על ידי מישהו שאתם סומכים עליו.

 

מדוע חשוב לקחת ייצוג בית דין צבאי?

העונשים בצבא באופן טבעי יהיו הרבה יותר משמעותיים מאשר העונשים באזרחות, יש לכך לא מעט סיבות אשר אין ביכולתנו להרחיב במאמר הזה. מהסיבה הזאת כל עבירה אפילו הקטנה ביותר עלולה לגרור איתה עונש חמור אשר יעמיד אתכם בסיטואציה לא נעימה ובבעיה רצינית אל מול מערכת בתי המשפט הצבאית בין אם מדובר בעברות נשק בצבא, בהשתמטות, בעבירות תנועה או כל עבירה אחרת.

ייצוג בית דין צבאי זוהי הדרך האידיאלית עבורכם להילחם על חפותכם, כך תוכלו לדעת שאתם עושים את מרב המאמצים על מנת לצאת עם העונש המינימלי. ברוב המקרים ייצוג בית דין צבאי יכול להפחית בצורה משמעותית את העונש הצפוי לחייל הנאשם מכיוון שעורך דין צבאי אשר מייצג את החייל בבית המשפט מכיר את הדיונים בבתי המשפט, מכיר את הנהלים ויוכל להוסיף עוד ידע מהניסיון שלו.

החשיבות של ייצוג בית דין צבאי גדולה במיוחד, והיא יכולה לעשות את כל ההבדל בין הצלחת התהליך ובין כישלון התהליך. לכן אסור לכם לוותר על הייצוג הזה, אם אין באפשרותכם לשכור עורך דין מהכסף העומד לרשותכם תוכלו כמובן לפנות אל הסנגוריה הצבאית על מנת שתסייע לכם בנושא הזה.

אל תתפשרו על האיכות של עורך הדין שמלווה אתכם, ברגע שתבחרו את עורך הדין הנכון החיים שלכם יהיו הרבה יותר קלים ופשוטים כאשר תצטרכו להתמודד עם סיטואציות שאינכם מכירים בכלל.

 

מתלבטים? פנו לעורך דין צבאי לקבלת הסבר מקיף

לא החלטתם אם אתם צריכים ייצוג בית דין צבאי? לעיתים ישנם מקרים אשר לא דורשים מעורבות של עורך דין צבאי, ובאפשרותכם לפתור את הסיטואציה באופן עצמאי.

לכן לפני שאתם פונים אל עורך דין צבאי באפשרותכם לקבל ממנו ייעוץ, ברוב המקרים הייעוץ מגיע ללא תשלום או עלות מהצד שלכם. כך תוכלו לשמוע בדיוק עד כמה חמור המצב אליו הגעתם, וכמובן כיצד תוכלו להתמודד איתו בצורה יעילה יותר.

עורך דין צבאי הוא הכתובת האידיאלית עבורכם לכל בעיה עם בתי המשפט הצבאיים. אפילו אם אתם צריכים רק עצה למקרה ספציפי תוכלו לעשות זאת על ידי שיחת טלפון קצרה אל עורך הדין שלכם.

חשוב לזכור כי בעת אישומים וחקירות בתוך בתי המשפט יהיה לכם קשה מאוד לשמור על השגרה, ולכן עורך דין צבאי יוכל להוריד לא מעט לחץ מהכתפיים שלכם ולאפשר לכם להתרכז בדברים האחרים שברוב המקרים הם אלה שמשאירים אתכם בעניינים.

ייצוג בית דין צבאי הוא דבר שחובה כמעט בכל פעם, וגם אם לא תמיד טוב לשמוע עוד עצה או דעה של איש מקצוע אשר מכיר את מערכת בתי המשפט הצבאית על בוריה.

אינכם צריכים להגיע באופן פיזי אל המשרד של עורך הדין הצבאי, אפילו שיחת טלפון אחת תוכלו לאפשר לכם לשמוע עצה טובה אשר תסיר לא מעט מהערפל שמסתיר את כל קבלת ההחלטות שלכם.

ייצוג בבית דין צבאי
ייצוג בבית דין צבאי
"הדברים הנ"ל אינם מהווים יעוץ משפטי ולא ניתן להסתמך עליהם. כל מקרה ייבחן לגופו"
לשיתוף המאמר:
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
×
js_loader
cropped-מירי-גביש-תמונת-פרופיל-מוקטן.jpg
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ
עם מירי >>