עורך דין הסכם מסחרי

לקבלת ייעוץ משפטי השאירו פרטים עכשיו!

אם יש משהו שמושך לא מעט אנשים, ישראלים וזרים, זה להקים עסק ולהיות האדונים של עצמנו. אם בעבר זו הייתה בעיקר נטייה גברית, הרי שהיום ניתן גם לראות לא מעט נשים שמעיזות, נכנסות לעולם המסחר ומקימות עסקים, חברות ואפילו איגודים. לכן, אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם חושבים על הקמת עסק חדש ומוצלח, כדאי שתדעו שאתם לא לבד.

 

מה שכן, אפילו אם יש לכם רעיון נהדר ואפילו אם אתם בטוחים שאתם יודעים מאיפה להתחיל ואיך לבצע את הדברים, כדאי שתדעו שאתם צריכים גם עורך דין הסכם מסחרי שיוכל לעזור לכם. המשפט המסחרי והעסקי שונה מסוגי משפט אחרים ואין ספק שפעמים רבות מה שמפיל או מרים עסק וגורם לו להצליח, אלה החוזים שבונים אותו.

מול מי אתם חותמים? על איזה חוזה חתמתם? האם יש לכם אפשרות לצאת מהחוזה שעליו התחייבתם? יש לא מעט שאלות בתחום הזה ולכן, אם יהיה לכם עו"ד הסכם מסחרי מקצועי שאיתו תוכלו לדבר ושממנו תוכלו לקבל עצות, הדברים ייראו לכם אחרת.

 

באיזה סוגיות עו"ד הסכם מסחרי יוכל לעזור לכם?

האמת היא שכבר כאשר תעשו את הצעדים הראשונים שלכם בתחום המשפט המסחרי אתם תראו שיש לא מעט דילמות ונתונים שאיתם צריך להתמודד. לכן עולה השאלה במה בדיוק יוכל לעזור לכם עוה"ד והאמת היא, שאם תפנו אל איש מקצוע מוצלח ומנוסה הוא יוכל לעזור לכם בכל דילמה שקשורה לעסק שלכם.

לדוגמא, עו"ד הסכם מסחרי יוכל לעזור לכם להכין חוזים של עסקאות ממון, הסכם מייסדים של חברה או עסק ואפילו לפעול בשמכם למען קבלת תנאים טובים יותר בבנקים. עוה"ד יוכל להכין עבורכם, כמובן, גם את החוזים השונים שיהיו לכם מול כל עובד ועובד, מה שאומר שככל שהעסק שלכם יותר גדול ומקיף, כך השירות שלו תזדקקו מעוה"ד יהיה נרחב יותר.

 

מדוע חושב כל כך לחתום על חוזה בין שותפים?

אחת מהדוגמאות הקלאסיות של טעויות חמורות בעולם העסקים, זו הדוגמא של שני חברים שבוחרים להקים עסק ביחד. הם מדברים על כך שנים בדרך כלל, עושים תוכנית עסקית ויום אחד קובעים עם רואה חשבון כדי להפוך את החלום למציאות ומקימים עסק. עם זאת, לא אחת קורה שהם שוכחים שלב חשוב מאוד בדרך וזה השלב של מעבר אצל עורך הדין. הם סומכים על החברות ביניהם, על ההבנה ההדדית ועל כך שממבט אחד בעיניים מהם מבינים מה השני רוצה להגיד. עם זאת, ברגע שנכנס עסק למערכת היחסים הזאת, אפילו אם מדובר על חברות של עשרות שנים, הדברים, יכולים להשתנות ולא תמיד ברור לאיזה כיוון.

זה יכול לקרות בגלל שאיפות שונות, רצונות אחרים, קשיים כלכליים שאליהם נכנס העסק או כל סיבה אחרת שעלולה לגרום לבעיות שונות. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, מעדיפים לעשות כל מה שאפשר כדי להימנע מהסיטואציה הזאת וזו הסיבה שבגללה כדאי להיפגש עם עורך דין. עורך דין שבוחרים ביחד השותפים מייצג את שני הצדדים ומכניס בחוזה לא רק סעיפים רלוונטיים ושגרתיים אלא גם בקשות מיוחדות של כל אחד מהצדדים. בצורה כזאת, אפילו אם מתעוררות מחלוקות ואפילו אם יש קשיים במהלך הדרך – תמיד אפשר לחזור אל החוזה ולראות מה כתוב בו ולמה הוא מחייב כל אחד מהצדדים.

המשמעות של ההסכם המסחרי

הסכם מסחרי הוא למעשה הסכם שבלעדיו השותפות העסקית לא תוכל לצאת לדרך. בהסכם זה באים באות לידי ביטוי הזכויות והחובות של כל אחד מהצדדים שנכנסים לשותפות. בנוסף לכך, יש התייחסות גם לזכאותו העסקית של כל אחד מהצדדים במידה והחברה הופכת להיות ציבורית ולכן יש לו חשיבות אדירה.

בהמסכם זה אנחנו נראה, בין היתר, גם סעיפים שמתייחסים לגבי שאלות כמו: איך צריך לנהוג במצבים מסוימים שאליהם החברה יכולה להיקלע. חשוב לדעת שההסכם הזה חלק רק על השותפים של החברה ומכאן, שהוא גם יישאר סודי ופתוח אך ורק בפני החותמים עליו. כלומר, כל שאר האנשים שנוגעים בדבר אך לא בצורה ישירה לא יוכלו להיחשף להסכם הזה. המטרה של הסכמים מסחריים ברורה: להקטין כמה שרק אפשר ויכוחים וחיכוכים עתידיים שיכולים להתעורר בין השותפים בחברה.

זה לא משנה מה אופי הויכוח כי בסופו של דבר תמיד יגיע השלב שצריך להכריע ולקבל החלטה. לכן, במקום שהשותפים ינסו להיזכר על מה הם סיכמו בעל פה וכל אחד יזכור את הדברים אחרת – חוזרים אל החוזה הכתוב וכך מבינים היטב הכול.

 

השירותים הנוספים שעורך דין מסחרי יוכל להעניק לכם

עורך דין שעוסק בתחום המשפט המסחרי יוכל לעזור לכם, כמובן, לא רק בהכנת חוזה השותפים או חוזה המייסדים. למעשה, אפילו אם החברה שלכם כבר קיימת ואפילו אם אתם הבעלים היחידים שלה, עדיין חשוב מאוד שיהיה לכם עו"ד עסקי ומקצועי שאליו תוכלו לפנות בכל פעם כשיהיה לכם צורך בדרך.

אחת מהדוגמאות הנפוצות של טעויות שמנהלים עושים היא לא להבין מהן הזכויות והחובות של האנשים שאותם הם מעסיקים. לדוגמא, מה אתם באמת יודעים על זכויותיה של אישה בהריון? לפעמים נדמה למנהלי החברות שהם יודעים "פחות או יותר" מה אומרים החוקים ומהן הזכויות של העובדים, אך הם עוברים על החוק.

כתוצאה מכך אותה אישה בהריון שהזכויות שלה נפגעו, יכולה להחליט שהיא תובעת את בעל העסק, מה שיגרום לו לצרות כלכליות רבות. לכן, אם גם אתם רוצים להימנע מסיטואציה כזאת בתור מנהלי עסקים, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון. אתם לא לבד ואיש המקצוע שצריך ללוות אתכם לכל אורך הדרך בעסק, הוא עורך דין שלכם. עורך דין מקצועי יידע להזהיר אתכם מבעוד מועד ויתרה מכך, הוא גם יידע לתת לכם מענה לכל שאלה מקצועית שתשאלו אותו.

 

הדרך לבחור לאיזה עו"ד הסכם מסחרי כדאי לפנות

אם זו הפעם הראשונה שאתם מקימים עסק וחושבים לנהל חברה, אתם בוודאי תוהים אל מי כדאי לפנות ואיך לעשות את הדברים. אם כך, כדאי שתדעו: זה שיש הרבה מאוד עורכי דין שזמינים עבורכם בכל ערי ישראל ושמציעים לתת לכם שירות, זה עדיין לא אומר שהם כולם מספיק טובים.

לכן בהחלט כדאי לבדוק אל מי אתם פונים וממי אתם רוצים לקבל שירות, כי מה פתאום שתפנו אל איש מקצוע שהוא פחות מהטוב ביותר? חשוב שעורך הדין שלכם יהיה מקצוען, רציני וגם זמין עבורכם לכל שאלה כי המשימות שלו לאורך הדרך ממש לא יסתיימו בהכנת החוזים השונים לעסק שלכם. כל הנתונים האלה לא משאירים מקום לספק: אשת המקצוע שאיתה כדאי לכם לדבר היא עורכת הדין מירי יעקב גביש.

עוה"ד מירי יעקב גביש מגיעה, לפני הכול, עם הרבה מאוד שנים של ניסיון כך שאיתה אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם על מי לסמוך. מדובר על עורכת דין שגם מגיעה עם תודעת שירות גבוהה ולכן אתם יכולים לצפות לאדיבות ולשירותיות בכל רגע. פנו עוד היום כדי לקבוע פגישה והצטרפו גם אתם לחוג הלקוחות המרוצים שלה.

עורך דין הסכם מסחרי
עורך דין הסכם מסחרי
"הדברים הנ"ל אינם מהווים יעוץ משפטי ולא ניתן להסתמך עליהם. כל מקרה ייבחן לגופו"
לשיתוף המאמר:
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
×
js_loader
cropped-מירי-גביש-תמונת-פרופיל-מוקטן.jpg
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ
עם מירי >>