ניהול מו"מ וגיבוש התנאים המסחריים לפני עסקת מקרקעין

לקבלת ייעוץ משפטי השאירו פרטים עכשיו!

עסקאות מקרקעין מושכות אליהן, במוקדם או במאוחר, הרבה מאוד מתעניינים. זה לא משנה אם אתם מתעניינים היום ברכישת מקרקעין לצורכי מסחר או שאתם קונים דירה פרטית, כי בכל מקרה יהיה עליכם לנהל מו"מ ולגבש את התנאים בצורה נכונה שתהיה כמה שיותר מדויקת עבורכם.

 

לכן עולה השאלה כיצד כדאי יהיה לעשות זאת, כי לא כל אחד מאיתנו מוצלח בתחום הזה. ראשית, לא כל אחד יודע לנהל מו"מ, ולא משנה על איזה תחום מדובר, ושנית, צריך הרבה מאוד בקיאות בתחום הספציפי של המקרקעין כדי לנהל מו"מ מוצלח. זה נשמע לכם כמו סינית ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל וכיצד לבצע את הצעדים הראשונים? אם כך, אין ספק שאתם צריכים עורכת דין מקצועית שתוכל ללוות אתכם לכל אורך הדרך. עוה"ד שלכם תוכל לקחת על עצמה את האחריות לביצוע ניהול מו"מ וגיבוש התנאים המסחריים לפני עסקת מקרקעין, אז למה שתוותרו על שירותיה?

 

מי מנסח בסופו של דבר את החוזה?

כפי שהוזכר, זה לא משנה על איזה סוג של חוזה מקרקעין מדובר, כי בין אם זו מכירה, השכרה או כל הסכם אחר, יש משמעות גם לניסוח הסופי של ההסכם. אומנם השלב הראשוני יהיה לנהל את המו"מ ולהגיע להסכמות ולהבנות, אך בסופו של דבר יהיה גם צורך להעלות את הכול על הכתב. מי שיעשה זאת מטעמכם יהיה עורך הדין ולכן יש חשיבות לבחירת איש מקצוע שמגיע עם כמה שיותר ניסיון. יתרה מכך, שימו לב שאם אתם מנהלים מו"מ עם מומחים מהצד השני, אתם יכולים להיות בטוחים שהם יגיעו עם עו"ד משלהם. פעמים רבות הם גם ינסו לשכנע אתכם שמספיק שיהיה עו"ד אחד שמעורב בדברים, כי למה להעסיק שניים? אך בפועל לא כדאי שתוותרו על העסק עו"ד מטעמכם. רק אם תעסיקו עורך דין מקצועי מטעמכם, שאתם משלמים לו שכר טרחה, תוכלו לדעת שהוא ידאג לאינטרסים שלכם. כל עו"ד אחר שמגיע מטעמו של הצד השני ידאג, מן הסתם, לאינטרסים של מי שעומד מולכם.

 

עו"ד מובילה בתחום של ניהול מו"מ וגיבוש התנאים המסחריים לפני עסקת מקרקעין

אם אתם מחפשים היום את עוה"ד הכי טובה שיש בענף הזה ואם אתם רוצים לדעת שיש לכם על מי לסמוך, כדאי שתתקשרו עוד היום למשרדה של עוה"ד מירי יעקב גביש. עו"ד יעקב גביש מגיעה עם לא מעט שנות ניסיון, עשרות לקוחות מרוצים שיעידו על השירות הנפלא שלה ובקיאות רבה בתחום. אותה תוכלו לשאול כל שאלה לאורך הדרך ואיתה תוכלו לדעת שיש מי שדואג לכם, אז למה אתם מחכים? בין אם אתם נמצאים בשלבים של ניהול המו"מ ובין אם אתם כבר בכל שלב אחר בתהליך, עוה"ד מירי יעקב גביש זמינה עבורכם ותשמח להעניק לכם שירות מצוין.

ניהול מו"מ וגיבוש התנאים המסחריים לפני עסקת מקרקעין
ניהול מו"מ וגיבוש התנאים המסחריים לפני עסקת מקרקעין
"הדברים הנ"ל אינם מהווים יעוץ משפטי ולא ניתן להסתמך עליהם. כל מקרה ייבחן לגופו"
לשיתוף המאמר:
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
×
js_loader
cropped-מירי-גביש-תמונת-פרופיל-מוקטן.jpg
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ
עם מירי >>