ייפוי כוח מתמשך מחיר

לקבלת ייעוץ משפטי השאירו פרטים עכשיו!

עריכת ייפוי כוח מתמשך היא אחד השירותים החשובים הניתנים על ידי עורך דין. עם זאת, אין מחיר קבוע לשירות אלא טווח עלויות שמושפע בעצמו משורה ארוכה של פרמטרים. במאמר הבא נציג את הגורמים העיקריים הקובעים את המחיר ונסביר למה העלות היא לא הדבר היחיד שכדאי לבדוק לפני שבוחרים לאיזה עורך דין לפנות

המטרה של ייפוי כוח מתמשך היא לשמש בתור אלטרנטיבה למינוי אפוטרופוס. המשמעות היא שמיופה הכוח יכול לקבל שורה ארוכה של החלטות בשמו של המייפה, לרבות כאלה שקשורות לטיפול רפואי ובריאותי, חשבון הבנק, מיצוי זכויות מול גופי המדינה וכן הלאה. עם זאת, רבים לא יודעים כיצד נקבע ייפוי כוח מתמשך מחיר ועלויות או מה בכלל משפיע עליו.

 

טווח המחירים של ייפוי כוח מתמשך נכון להיום

בשביל לקבל שירות משפטי של עריכה וחתימה על ייפויי כוח מתמשכים מחירים מתחילים ב-2,500 ש"ח ויכולים להגיע עד 5,000 ש"ח ומעלה. כל זה רלוונטי כמובן עבור ייפוי כוח מתמשך מחיר ליחיד, כי המחיר לייפוי כוח מתמשך זוגי הוא כבר בטווח של 4,500-7,500 ש"ח. מכאן והלאה, חשוב להבין את הגורמים הספציפיים המשפיעים על עלות שירותי ושכר הטרחה של עורך הדין.

 

כך עורכי דין קובעים מחירים

עורכי דין המתמחים בייפוי כוח מתמשך קובעים בדרך כלל את שכר הטרחה שלהם באחת מכמה דרכים:

  1. תעריף לשעה: עורך דין עשוי לגבות תעריף שעתי מוגדר עבור זמנו, שיכול להשתנות בהתאם לניסיון ולמיקומו. התעריף השעתי יכלול בדרך כלל את הזמן המושקע בהכנת מסמך ייפוי הכוח המתמשך, כמו גם את כל הזמן המושקע בפגישה עם לקוחות ומענה לשאלות.
  2. שכר טרחה קבוע:  עורכי דין מסוימים מעדיפים להציע שכר טרחה קבוע עבור ייפוי כוח מתמשך, שיכול להיות צפוי יותר עבור הלקוחות. התשלום הקבוע יכסה בדרך כלל את כל השירותים הנדרשים ליצירת המסמך המשפטי המלא, כולל כל התייעצויות ותיקונים.

מתי מבקשים הצעת מחיר?

שכר הטרחה שגובה עורך דין עבור ייפוי כוח מתמשך יהיה תלוי בניסיונו ובשירותים שהוא מספק. כדאי לבקש הסכם שכר טרחה בכתב ולקבל הערכה של העלות הכוללת לפני שמתחילים, כדי לתכנן את התקציב.

 

בבחירת עורך דין עבור ייפוי כוח מתמשך מחיר הוא לא הפקטור היחיד שקבוע

בנוסף למחיר, ישנם מספר גורמים נוספים שכדאי לשקול לפני בחירת עורך דין שיטפל בעניין ייפוי הכוח המתמשך:

  • ניסיון ומומחיות: כדאי לוודא שלעורך הדין יש ניסיון ומומחיות בטיפול בענייני ייפוי כוח מתמשך רלוונטיים. אתם רוצים עורך דין שמכיר את החוקים והנהלים הכרוכים ביצירת ייפוי כוח עמיד ויוכל ללוות אתכם בתהליך בצורה חלקה.
  • מוניטין: יש לחקור את המוניטין של עורך הדין ולבדוק ביקורות מקוונות או הפניות מלקוחות עבר. הסיבה ברורה – כולנו רוצים עורך דין שיש לו רקורד טוב ומוניטין של מקצועי, בעל ידע ואתי.
  • כישורי תקשורת: בחרו עורך דין ברור, תמציתי וקל לתקשר איתו. כך אפשר למצוא מישהו שיקדיש את הזמן להסביר את התהליך ולענות על כל שאלה.
  • זמינות: ודאו שעורך הדין זמין ומגיב. לשם השוואה, לא כדאי לעבוד עם עורך דין שקשה ליצור איתו קשר או שלוקח לו הרבה זמן להחזיר שיחות או מיילים.
  • רמת נוחות: כל אחד ואחת מאיתנו צריכים להרגיש בנוח ובטוח בעורך הדין. המטרה היא למצוא עורך דין מקצועי שייצג את האינטרסים וידאג שיפוי הכוח המתמשך ייערך באופן שעונה על הצרכים שלנו.

 

איך משיגים מימון עבור התייעצות עם עורך דין?

אחרי שמבינים שמבחינת ייפוי כוח מתמשך מחיר הוא שיקול אחד מבין רבים, אפשר להתפנות להשוואה בין מקורות המימון הרלוונטיים. אבל גם פה, קיימים כמה דרכים לממן שירות מן הסוג הזה:

  • אם יש את הכספים הדרושים, אפשר לבחור לשלם עבור השירותים מראש
  • ניתן גם לבקש סיוע מחברת הלוואות, בנק או חברה חיצונית לתמיכה פיננסית
  • ייתכן שעורך הדין יוכל גם לספק אפשרויות מימון, כגון תוכניות תשלום או קבלת כרטיסי אשראי
  • ישנן כמה אגודות לסיוע משפטי ושירותי פרו בונו המציעים סיוע משפטי בחינם או בעלות נמוכה

 

כדי למצוא את הפתרון המתאים עבורך, עדיף לדבר ישירות עם עורך הדין שלך ולדון באפשרויות. באותה הזדמנות, מבררים על ריכוז שירותי עריכת דין שונים תחת קורת גג אחת.

 

היתרונות של ריכוז שירותים משפטיים מול אותו משרד עורכי דין

בהשוואה בין שירותי ייפוי כוח מתמשך מחיר יכול להיות הזדמנות מעולה להבין מה היתרונות של ריכוז שירותים משפטיים שונים תחת קורת גג אחת. במילים אחרות, אם פונים אל אותו משרד עורך דין גם בשביל להתייעץ למשל עם עורך דין צבאי לגבי פטור ממילואים או עריקות מהצבא וגם מקבלים ממנו שירות של עריכת ייפוי כוח מתמשך עבור ההורים המבוגרים – חוסכים בוודאות בהוצאות.

 

לא רק חיסכון בהוצאות: כל הסיבות לפנות למשרד עו"ד

לפנייה למשרד עורכי דין המעניק מספר שירותים משפטיים יתרונות שונים ומגוונים:

  1. שירותים משפטיים מקיפים: משרד עורכי דין המציע מגוון רחב של שירותים משפטיים יכול להעניק תמיכה משפטית מקיפה ומשולבת, שיכולה להיות שימושית במיוחד אם יש צרכים משפטיים רבים. לדוגמה, אם צריך ליצור ייפוי כוח וגם סיוע בתכנון עיזבון, עדיף לעבוד עם משרד אחד לכל הצרכים.
  2. ידע ומומחיות: למשרד עורכי דין שיש לו עורכי דין בעלי התמחויות מגוונות יהיה מאגר עמוק של ידע ומומחיות שאפשר לשאוב ממנו. כך ניתן להבטיח ייעוץ וייצוג משפטי איכותי ומקיף.
  3. עלות-תועלת: עבודה עם משרד עורכי דין המספק מספר שירותים משפטיים שונים יכולה להיות משתלמת יותר מאשר עבודה עם משרדים נפרדים לכל אחד מהצרכים שלכם. הסיבה לכך היא שמשרד יחיד יכול לספק שירותים משולבים בתעריף מוזל.
  4. נוחות: עבודה עם משרד עורכי דין אחד עבור כל הצרכים המשפטיים שלך יכולה להיות נוחה יותר וצורכת פחות זמן מאשר עבודה עם מספר משרדים. במקרים כאלה צריך לבנות מערכת יחסים אחת בלבד, לספק את הרקע וההיסטוריה המשפטית שלך פעם אחת ולשמור על נקודת מגע אחת בלבד.
  5. ייצוג עקבי: כאשר אתה עובד עם משרד עורכי דין אחד עבור כל הצרכים המשפטיים, סביר יותר שהתוצאה תהיה ייצוג עקבי. המשמעות היא שלמשרד תהיה הבנה מלאה של המצב המשפטי ודרכו אף ניתן יהיה לקבל ייצוג משפטי מושכל ויעיל יותר.

 

באמצעות פנייה למשרד עורכי דין המעניק מספר שירותים משפטיים שונים ומגוונים, תוכלו לקבל תמיכה משפטית מקיפה וחסכונית, בתוספת נוחות של נקודת פניה אחת לכל צרכיכם המשפטיים.

 

כך בשירות של עריכת ייפוי כוח מתמשך, מחיר הופך להשקעה משתלמת

כמובן שלא כל עו"ד צבאי מציע עוד שירותים משפטיים, אבל למרבה המזל יש את השירות של עו"ד מירי יעקב גביש וצוות המומחים שלה. באמצעות פנייה אל עורכת דין מירי יעקב גביש, כל אחד ואחת מאיתנו מקבלים הזדמנות לנצל את הזכויות המשפטיות שעומדות לרשותנו ובלי לחרוג מהתקציב.

יש לך שאלות? השארת פרטים באתר של משרד עו"ד מירי יעקב גביש תעזור לך לקבל תשובות.

ייפוי כוח מתמשך מחיר
ייפוי כוח מתמשך מחיר
"הדברים הנ"ל אינם מהווים יעוץ משפטי ולא ניתן להסתמך עליהם. כל מקרה ייבחן לגופו"
לשיתוף המאמר:
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
×
js_loader
cropped-מירי-גביש-תמונת-פרופיל-מוקטן.jpg
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ
עם מירי >>