תודה, עשית את הצעד הנכון

השלב הבא: שיחת אבחון טלפונית עם מאבחנת מהצוות

שיחה זו אינה כרוכה בתשלום ואינה מהווה ייעוץ משפטי.

מטרת השיחה: לקבל תמונה ראשונית של המצב שלך ולהבין אם ואיך אפשר לעזור.
אחוזי הצלחה
0
מקרים שטופלו
+ 0
שנות ניסיון
+ 0

מי אני ולמה אני עושה את זה?

אני עו"ד מירי יעקב גביש.

אני עו"ד מירי יעקב גביש. 25 שנה בדיני צבא – 19 שנה כבעלים של משרד עצמאי, ולפני כן בוגרת הפרקליטות הצבאית.

אני מכירה את המערכת מבפנים – כי עבדתי שם

הייתי שם. ראיתי איך החלטות מתקבלות, מי מקבל אותן, ומה משפיע עליהן. הכרתי את האנשים. הבנתי את התהליכים. וזה מה שנותן לי יתרון שאי אפשר לקנות.

אני יודעת איך המערכת חושבת. מה היא צריכה לראות כדי לקבל החלטות. ואיך לדבר איתה בשפה שהיא מבינה.

אני לא פועלת נגד הצבא – אני פועלת מול הצבא בחוכמה

זו גישה שונה לגמרי. אני לא הולכת למלחמה עם המערכת. אני עובדת מתוך הבנה של התהליכים, מתוך כבוד למערכת, ומתוך ידיעה מדויקת של מה צריך לעשות ומתי.

ויש לי תחושת שליחות עמוקה

השירות הצבאי שלי לא היה פשוט. אני יודעת מה זה להרגיש שהמערכת לא שומעת אותך. מה זה למשפחות שלא יודעות לאן לפנות. ומה זה לעמוד מול בירוקרטיה שנראית בלתי חדירה.

אני רואה את עצמי כקול של אלה שלא שומעים אותם. כמי שמבינה את שני הצדדים – את המערכת ואת המשפחות – ויודעת לגשר ביניהם.

למשרד יש כ-180 המלצות בגוגל, כמעט כולן  עם 5 כוכבים. אני גם מנחה, זו העונה השלישית, את פודקאסט "היחידה" ברדיו 103FM, שמיועד למועמדים לגיוס ולהוריהם, לחיילים בסדיר ובמילואים, שם אני מראיינת גורמים שונים, ביניהם קצינים/ות צבאיים בכירים מהצבא בכלל וממיטב, משתפת ידע ומסבירה זכויות, מתוך מטרה לעזור לכמה שיותר משפחות.

אבל מעבר לכל המספרים והתארים – מה שמניע אותי זו ההזדמנות לעזור למשפחות לעבור את התקופה הזו בשקט נפשי ולהגיע לתוצאה הנכונה.

איך זה עובד?

רוב האנשים חושבים שמול הצבא יש דרך אחת לטפל בכל המקרים. שיש ״מחיר מחירון״ אבל זה בדיוק מה שלא עובד.

כל אדם הוא סיפור אחר. כל מצב דורש גישה שונה. ומה שעובד למישהו אחד – לא בהכרח יעבוד לך.

לכן אני לא עובדת עם תבניות. אני תופרת "חליפה משפטית" בדיוק לפי המידות שלך.

אני אתן דוגמא – הייתה לי פגישה לאחרונה עם הורים של מלש״ב בת 16 שרצו לקבל ייעוץ. אמרתי להם שלפני שאני אתחיל טיפול, אני חייבת לפגוש את הבת – לשמוע אותה, מה היא רוצה, איך היא מרגישה – כי מדובר בחיים שלה. האמא מאוד התרשמה מזה ואמרה לי: כל הכבוד לך. זה ממש לא מובן מאליו.

איך זה נראה בפועל?

במה אני שונה?

אני מכירה את המערכת מבפנים

25 שנה בתחום, בוגרת הפרקליטות הצבאית, חברה בוועדת צבא וביטחון של לשכת עוה״ד. אני לא מנחשת מה הצבא צריך - אני יודעת.

אני פועלת בחוכמה, לא בעימות

אני לא הולכת נגד המערכת. אני יודעת איך לעבוד איתה בצורה שמובילה לתוצאות. זו גישה שונה לגמרי שמונעת "אנטי" ומאיצה תהליכים. זו הסיבה שיש לנו יותר מ-90% הצלחה ומגיעים אליי מכל הארץ - גם מאילת וממטולה, ויש לנו לקוחות מ-20 מדינות בעולם.

אני לוקחת אחריות מלאה

ברגע שאנחנו מתחילים לעבוד, אני דואגת לכל הבירוקרטיה. אתה לא צריך לרדוף אחרי גורמים, לקבוע תורים, או לנסות להבין מה הלאה. אני עושה את זה.

למי זה מתאים?

הפגישה מתאימה למי ש:

אם זה אתה - אני כאן בשבילך.

למה אי אפשר לעשות את זה לבד?

למילואימניקים: "פציעת הראווה"

יש לוחמים שחוזרים מהשטח ונראים תקינים לגמרי. הם מחזיקים מעמד. הם לא מתלוננים.
אבל בתוך הבית? יש התפוצצויות. יש לילות ללא שינה. יש רגעים שהם קופצים מרעש של דלת שנסגרת.

זו "פציעת ראווה" – כלפי חוץ הכל בסדר, אבל בפנים? משהו נשבר.

והבעיה היא שהצבא לא רואה את מה שקורה בבית. הצבא רואה לוחם שמתפקד – ולכן לא מבין למה צריך פטור.

למה צריך עזרה מקצועית?
כי אני יודעת איך להוציא את הסיפור הזה החוצה בדרך שהצבא יבין. אני יודעת איזה שאלות לשאול, איזה מסמכים צריך, ואיך לבנות את התמונה המלאה.

להורים של מלש"בים: "המערכת שמדברת בשפה שאתם לא מבינים"

יש לכם ילד עם אבחנה. יש לכם מסמכים רפואיים. אתם בטוחים שזה מספיק.
אבל המערכת הצבאית לא עובדת ככה.

היא שואלת שאלות שאתם לא מכירים. היא דורשת מסמכים בפורמט מסוים. ואם משהו חסר או לא מוגש נכון – הבקשה נדחית.

ואז אתם מרגישים חוסר אונים מוחלט.
אתם רוצים להגן על הילד שלכם, אבל אתם לא יודעים איך. אתם עומדים מול מערכת סגורה שמדברת בשפה שאתם לא מבינים. (אנשים מחפשים "הגיון בריא" כמו שלהם בצבא וחושבים שההגיון שלהם גם עובד בצבא.)

למה צריך עזרה מקצועית?
כדי להגן על הילד, כדי למנוע החמרה במצב הבריאותי או הנפשי, כדי שיהיה עם מי לדבר ועל מי לסמוך, כדי לקבל ליווי והדרכה ממישהו שמבין, כדי לקבל שקט נפשי לשנים קדימה. 

מכתבי תודה

לקוחות ממליצים

אז מה הלאה?

אם הגעת עד לכאן,

אם הגעת עד לכאן, אני מניחה שיש לך מצב שדורש טיפול. ואתה שוקל אם לפעול לבד או לקבל עזרה מקצועית.

הנה מה שאני יכולה להגיד לך מ-25 שנות ניסיון:

כל יום שעובר בלי פעולה נכונה – מחמיר את המצב. או מקטין את הסיכוי לעזור
כל מסמך שנשלח בלי חשיבה – יכול ליצור נזק בלתי הפיך.
וכל משפחה שניסתה לבד – הגיעה אליי אחרי חודשים של לחץ, כשהמצב כבר הרבה יותר מסובך.

אני לא אומרת את זה כדי להפחיד. אני אומרת את זה כי זו המציאות.

אבל יש דרך לעשות את זה נכון. ויש מי שילווה אותך בתהליך הזה.

קבע פגישת אבחון: בוא נבין את המצב שלך. ונראה איך אפשר להתקדם.

מירי

Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 193 ביקורות
×
js_loader