תפקידים מיוחדים בצה"ל שמסיימים מילואים מאוחר יותר: כדאי לדעת

לקבלת ייעוץ משפטי השאירו פרטים עכשיו!

כל חייל מילואים שנמנה על אחד התפקידים או המקצועות המיוחדים זכאי לקבל מהיחידה שלו את המידע לגבי גיל הפטור ממילואים כפי שמוגדר בחוק. אף יחידה צה"לית או קצין בכיר לא יוכלו לעכב את שחרורו האוטומטי ממילואים של בעל תפקיד מסוים מעבר לאמור בחוק.

 

אם אתם זקוקים לקבלת פטור טרם מועד הענקת הפטור האוטומטי לחיילי מילואים מכל סיבה שהיא, תוכלו להגיש בקשה מתאימה בצירוף מסמכים רלוונטיים ולעבור וועדה שתקבע את עתידכם הצבאי. הוועדה תוכל לאשר או לדחות את הבקשה והיא איננה נוטה לשחרר חיילי מילואים מוקדם מן הצפוי, אלא אם קיימת סיבה מוצדקת.

על כן חשוב להיעזר בעורך דין צבאי שמכיר היטב את המערכת הצבאית ומסוגל לעמוד על כל האפשרויות העומדות בפניכם. הסיבות לפטור יכולות להיות רבות ומגוונות (מטעמים רפואיים, על רקע דתי, מצפוני, קשיים כלכליים ועוד) ועורך הדין הוא הגורם המקצועי היחידי שיוכל לסייע לכם מול המערכת הצבאית.

יש לציין כי כל אי התייצבות לשירות מילואים לרבות עריקות, נפקדות, סירוב וכו' תגרור התייצבות בפני בית דין צבאי ועונש מאסר ממושך.

רצונכם לסיים את ההתקשרות עם הצבא עקב נסיבות אישיות תידחה עוד ועוד, אם לא תפעלו כראוי מול המערכת ובקשתכם לפטור עלולה אף להידחות על הסף. עורך דין צבאי ממולח ומנוסה יוכל לסייע לכם להגיש את הבקשה ולגייס את המסמכים הנלווים הנדרשים וכן לגרום לוועדה להכיר בנסיבותיכם ולשחרר משירות מילואים, ללא קשר לגילכם הנוכחי ביחס לגיל הפטור.

תפקידים מיוחדים בצה"ל שמסיימים מילואים מאוחר יותר: כדאי לדעת
תפקידים מיוחדים בצה"ל שמסיימים מילואים מאוחר יותר: כדאי לדעת
"הדברים הנ"ל אינם מהווים יעוץ משפטי ולא ניתן להסתמך עליהם. כל מקרה ייבחן לגופו"
לשיתוף המאמר:
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
×
js_loader
cropped-מירי-גביש-תמונת-פרופיל-מוקטן.jpg
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ
עם מירי >>