החשיבות של עריכת בדיקות מקדימות בעסקאות מקרקעין

לקבלת ייעוץ משפטי השאירו פרטים עכשיו!

רבים מאיתנו היו רוצים לקנות דירה או כל סוג של נכס אחר שכן נהוג לחשוב שבישראל נדל"ן זו השקעה יחסית טובה. מצד שני, מדובר על תחום שכדי להשקיע בו אנחנו צריכים לא מעט כסף, מה שהופך את הכול לעוד יותר רגיש ומסוכן מבחינת רבים מאיתנו. למען האמת, רוב האנשים בישראל עובדים שנים רבות כדי להצליח להגיע לדירה הראשונה שלהם, ולכן זה ברור מדוע כולנו היינו רוצים לצמצמם את הטעויות ואת הסכנות ברכישת המקרקעין שלנו כמה שרק אפשר. זה נשמע לכם מוכר ואתם תוהים מה ניתן לעשות בנידון? אם כך, כדאי שתדעו שבדיקות מקדימות בכל עסקת נדל"ן הן הדרך להימנע מטעויות חמורות.

 

מה, לדוגמא, כדאי לבדוק?

בבואנו לדבר על החשיבות של עריכת בדיקות מקדימות בעסקות מקרקעין, אנחנו רואים שיש הרבה נתונים שצריך לבדוק. לדוגמא, איך תוכלו לדעת שהאדם שמוכר לכם את הנכס הוא באמת הבעלים שלו? זה נשמע אולי מוגזם אך כבר היו מקרים מעולם ולכן בהחלט כדאי לבצע איתור נסח טאבו ולבדוק על שם מי רשום הנכס. אם כבר בטאבו עסקינן, חשוב מאוד לבדוק האם קיימת הערת אזהרה לגבי הנכס או לא. אומנם כל הפרטים הללו לא באמת צריכים לעניין אתכם אם מדובר על מקרה של העברת דירה במתנה או על רישום זכויות לפי ירושה, אך בכל שאר המקרים של עסקות מקרקעין, רצוי לערוך בדיקות מסודרות.

 

איך נכון לבצע בדיקות מקדימות בעסקאות מקרקעין?

האמת היא שהיום, כאשר כל המידע חשוף לפניכם אונליין, יש לא מעט פרטים שתוכלו לברר בכוחות עצמכם ואפילו בלי שיהיה עליכם לצאת מהבית. זה אומר שבין אם אתם רוצים לבדוק את הרישום בטאבו ובין אם אתם רוצים לראות את אישורי הבנייה שנתנה העירייה לנכס מסוים, תוכלו לברר זאת בלי לצאת מהמשרד או מהבית. מצד שני, מה אתם באמת יודעים על הענף הזה? והאם לא כדאי להפקיד את המשימה החשובה לטיפול הדברים ולביצוע כל הבירורים בידיו של עורך דין מקצועי? עו"ד לענייני נדל"ן יוכל לברר עבורכם כל מה שצריך לפני שאתם מבצעים עסקת מקרקעין בכל היקף שהוא, אז מה פתאום שתוותרו על שירות חשוב שכזה?

 

בחירת עורך הדין הטוב ביותר

כולנו מודעים לכך שלא חסרים עורכי דין שונים בישראל ולכן עולה גם השאלה לאיזה איש מקצוע כדאי לפנות. אם אתם מחפשים עורכת דין מקצועית, אמינה, אדיבה ומנוסה, עו"ד מירי יעקב גביש היא הכתובת שלכם. אותה תוכלו לשאול כל שאלה לאורך הדרך ואיתה תוכלו להיות בטוחים שיש מי שדואג בצורה מושלמת לכל האינטרסים שלכם. אל תתמהמהו ופנו אליה עוד היום כי אין סיבה לדחות את החתימה על העסקה שמעניינת אתכם ושיכולה לשפר את מצבכם הכלכלי.

החשיבות של עריכת בדיקות מקדימות בעסקאות מקרקעין
החשיבות של עריכת בדיקות מקדימות בעסקאות מקרקעין
"הדברים הנ"ל אינם מהווים יעוץ משפטי ולא ניתן להסתמך עליהם. כל מקרה ייבחן לגופו"
לשיתוף המאמר:
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
×
js_loader
cropped-מירי-גביש-תמונת-פרופיל-מוקטן.jpg
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ
עם מירי >>