בדיקת רישום דירה בטאבו

לקבלת ייעוץ משפטי השאירו פרטים עכשיו!

לכל הדעות אחד מהרגעים הכי מרגשים בחייו של זוג זה הרגע שבו הוא מחליט לקנות דירה. אצל רוב האנשים בדרך כלל זה קורה אחרי עבודה מאומצת של שנים רבות, חיסכון אינסופי ועזרה מההורים, אך בסופו של דבר מגיע הרגע הגדול. אנחנו בודקים כמה הון עצמי יש לנו, מנסים לברר כמה כסף הבנק ייתן לנו בתור משכנתא ובסופו של דבר מתחילים לראות דירות שיכולות לבוא בחשבון.

 

אם זה נשמע לכם מוכר וגם אתם נמצאים כעת בשלבים המרגשים האלה, כדאי שתדעו כמה דברים נוספים. עסקאות נדל"ן הן בדרך כלל העסקאות הכי גדולות ומורכבות מבחינה כלכלית שזוג עושה בחייו, מה שמצריך מאיתנו לבדוק כל פרט וכל צעד שבעתיים. לכן, בין אם אתם רוכשים או מוכרים בית פרטי ובין אם אתם רוכשים דירה מקבלן, כדאי שתבדקו היטב כל מה שצריך. חלק ממה שחשוב מאוד לבדוק זה מה קורה בטאבו לגבי הדירה שאתם רוצים לקנות , או במילים אחרות: עליכם לבצע בדיקת רישום דירה בטאבו.

 

מדוע חשוב לבצע בדיקת רישום דירה בטאבו?

בדיקת רישום דירה בטאבו זה מסוג אותם הדברים שבשום פנים ואופן לא כדאי לוותר עליהם.

העניין הוא שלא אחת כבר קרה בעבר שאדם הגיע, הציג נכס מסוים למכירה, ניסה לשכנע קונים ואף מכר להם את הנכס. בהמשך , אחרי שהתשלום הועבר לאותו מוכר, התברר שבמקום החשוב באמת, כלומר בטאבו, הדירה בכלל לא רשומה על שמו. אפשר רק לתאר את עוגמת הנפש הנגרמת במצבים כאלה ולכן, אפילו אם אתם מכירים אישית את מי שמוכר לכם את הנכס, יש לבצע בדיקת רישום דירה בטאבו.

זה נכון בין אם מדובר על דירות גדולות, קטנות, חדשות או ישנות כי בכל מקרה תמיד קיים רישום בטאבו וצריך לברר את כל הפרטים האלה לעומק.

בנוסף לכך, אם אתם כבר עושים בירור לגבי הרישום בטאבו, כדאי יהיה גם לבדוק האם יש הערות אזהרה על הדירה, האם יש עליה עיקול או כל דבר אחר שלא תוכלו לגלות בדרך אחרת. לעשות את כל הבירורים הללו זה הצעד שיגרום לכך שהקניה שלכם תתבצע על הצד הטוב ביותר ובראש שקט, אז למה לחשוב פעמיים ולוותר על צעד חשוב כל כך?

 

בדיקת רישום בטאבו כדאי לעשות בעזרת עורכי דין מקצועיים

זה נכון שהיום הטאבו הרבה יותר ידידותי ממה שהוא היה בעבר ויש גם מערכות ממוחשבות שמאפשרות לנו לברר מספר נתונים אודות כל נכס בקלות. עם זאת, אסור לפספס את הדבר החשוב ביותר והוא:

שצריך הבנה בטאבו ובתחום הזה כדי להבין מה בכלל אתם רואים. לכן, אם אתם יכולים לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין שיוכל לעזור לכם, אז למה שלא תעשו זאת? עורך דין מקרקעין הוא איש מקצוע ששירותיו חשובים לכם לא רק אם אתם רוצים לבדוק מה מצב הדירה בטאבו אלא גם לגבי כל שאר השלבים.

הוא האדם שיוכל לנסח את החוזה או לפחות לבדוק את החוזה שהמוכר מציע לכם לחתום עליו. בנוסף, הוא גם האדם שיידע לעזור לכם להבין האם יש מיסים שונים שעליכם לשלם עוד על הנכס והאם יש חובות כלשהם שאתם צריכים להיות מודעים להם. בחרו לכם עו"ד מקצועי, אמין וכזה שמגיע עם שנים רבות של ניסיון בענף הזה כי כך תדעו שיש מי שדואג לכם. להפקיד את המשימות הללו בידי איש מקצוע זה כל מה שצריך כדי שעסקת הנדל"ן תתבצע על הצד הטוב ביותר, אז למה אתם מחכים? פנו עכשיו לעו"ד מירי יעקב גביש!

בדיקת רישום דירה בטאבו
בדיקת רישום דירה בטאבו
"הדברים הנ"ל אינם מהווים יעוץ משפטי ולא ניתן להסתמך עליהם. כל מקרה ייבחן לגופו"
לשיתוף המאמר:
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
×
js_loader
cropped-מירי-גביש-תמונת-פרופיל-מוקטן.jpg
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ
עם מירי >>