אגרות לשכת רישום המקרקעין

לקבלת ייעוץ משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מקרקעין זה מסוג אותם התחומים שמעניינים את כולנו. יש מי שבוחר לשכור דירה לאורך שנים ואילו אחרים, בשלב מסוים, מחליטים לקנות דירה מקבלן או לרכוש דירה מיד שניה. לכן, אם גם אתם נמצאים היום בנקודה שבה אתם חושבים על קניית דירה, כדאי שתדעו שיש לא מעט אפשרויות שעומדות בפניכם והרבה משימות שאיתן אתם צריכים להתמודד. ראשית, צריך כמובן להבין על כמה עומד ההון ההתחלתי שלכם, כמה משכנתא תוכלו לקבל ואיזו דירה תוכל לבוא בחשבון.

 

שנית, חשוב לבדוק איך מנהלים את הדברים נכון שכן בעסקת מקרקעין שלא תתנהל כשורה אתם עלולים להפסיד גם לא מעט כסף. מעבר לכל הכסף שיהיה עליכם לשלם עבור רכישת הדירה, יש גם לשלם מיסים ואגרות שונות, כמו לדוגמה אגרות לשכת רישום המקרקעין. כל נכס, בין אם מדובר על דירה, בית פרטי, בניין או חנות, רשום בצורה מסודרת ויש לו בעלים חוקיים. לכן, כאשר קונים נכס צריך לשלם, בין היתר, על הרישום שלו ועל שינוי הבעלות עליו ויש לא מעט אגרות סביב העניין הזה.

 

כך תבצעו כל עסקת מקרקעין בצורה נכונה

בין אם אתם חושבים לקנות היום את בית החלומות שלכם ובין אם אתם רוצים לקנות דירה קטנה להשקעה, הדבר החשוב ביותר הוא לעשות את הדברים בצורה מסודרת ולהישמע לכללים לרכישת דירה. משמעות הדברים היא שאתם צריכים לדעת לא רק כמה עולה הנכס אלא גם איזה אגרות עליכם לשלם ובעיקר, יש לשלם הכול בזמן.

לכן, כאשר אתם ניגשים להתמודד עם עסקה מסוימת בתחום זה, עורך דין מקרקעין הוא איש מקצוע שמאוד מומלץ לכם לדבר איתו. אתם מתארים לעצמכם איזו עגמת נפש נוראית זו עלולה להיות, וכמה ההפסד הכלכלי עלול להיות גדול, אם תגלו שאדם מוכר לכם נכס שלא באמת רשום על שמו בטאבו? ומה תעשו אם תגלו זאת באיחור, כלומר אחרי שכבר העברתם אליו את כל הכסף? ומה עושים אם קונים נכס שלמעשה מעוקל? כל המקרים הללו הם לא סיפורי אגדות שכן הם קרו לא פעם בעבר לאנשים רבים. לכן, אם חשוב לכם להבטיח שלכם זה לא יקרה ושלא תמצאו את עצמכם בסיטואציה הזאת, כדאי יהיה לפנות כמה שיותר מהר אל עורך דין מקרקעין.

כיצד יסייע לכם עורך דין מקרקעין מנוסה?

עורך דין מקרקעין יוכל לבדוק את הנכס שאתם רוצים לקנות, כולל כל הערות האזהרה הרשומות לגביו, כולל הרישום בטאבו מבחינת חוקיות, כולל אגרות לשכת רישום המקרקעין, מיסי מקרקעין, תשלומים וחובות שאולי לא שולמו בעבר.

בנוסף לכך, הוא יוכל כמובן גם לעבור על החוזה ולבדוק שהכול בו תקין, החל מהשלב של זיכרון דברים ועד השלב שבו אתם חותמים, מעבירים את הכסף ומקבלים את המפתח. בנוסף לכל אלה, חשוב לפנות לעורך דין לענייני מקרקעין שכן כך תוכלו אתם בעצמכם להיות הרבה יותר רגועים. איש המקצוע מגיע עם הרבה ידע, הוא מכיר את התחום לעומק ויוכל לסייע לכם להבין איך הדברים עובדים וכיצד ניתן לעשות הכול, שלב אחרי שלב, כדי  להימנע מטעויות.

אם תשאלו מכרים, חברים, קרובי משפחה וקולגות מהעבודה, אתם תראו שכולם, ללא יוצא מן הכלל, התייעצו עם עורך דין מקרקעין בעת עסקה גדולה שכזו. לכן גם לכם כדאי לעשות זאת כי איש מקצוע מהתחום הזה יוכל לדאוג לאינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

כך תבחרו את עורך הדין שלכם

זה לא משנה אם הסוגיה שמטרידה אתכם כיום היא הנושא של אגרות לשכת רישום המקרקעין או כל דבר אחר הקשור לעסק המקרקעין. מה שבטוח זה שאתם צריכים להרגיש שהעניינים שלכם נמצאים בידיים נכונות ובעיקר מקצועיות. לכן לא באמת מומלץ לפנות לכל עורך דין שזה עתה סיים את לימודיו כי אם יש משהו חשוב בתחום הזה, זה הניסיון.

כשאתם פונים למשרד עורכי דין שמגיע עם ניסיון של שנים אתם יכולים להיות בטוחים שיש מי שדאוג לכם ושיש מי שמטפל בדברים בצורה נכונה. בנוסף לכך, כדאי גם לבדוק את המוניטין של אנשי המקצוע אותם אתם בוחרים ואת הרזומה, כי מה פתאום שתפנו לאדם שאינו מוכר? שימו לב, כמובן, גם לשכר הטרחה שכן פעמים רבות כאשר אנחנו משלמים קצת יותר לעורך הדין אנחנו מקבלים שירות יותר מקצועי ואמין ואין ספק שלא כדאי לחסוך על כך.

אגרות לשכת רישום המקרקעין
אגרות לשכת רישום המקרקעין
"הדברים הנ"ל אינם מהווים יעוץ משפטי ולא ניתן להסתמך עליהם. כל מקרה ייבחן לגופו"
לשיתוף המאמר:
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
×
js_loader
cropped-מירי-גביש-תמונת-פרופיל-מוקטן.jpg
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ
עם מירי >>