עורך דין ירושות

לקבלת ייעוץ משפטי השאירו פרטים עכשיו!

עורך דין ירושות מעניק ללקוחותיו שלל שירותים שיחסכו לו בירוקרטיה, מאמץ ועוגמת נפש רבה – בין אם מדובר בסיוע משפטי בהכנת הצוואה וניהול הירושה באופן מתוכנן נכון כלכלית שימנע מריבות משפחתיות ותשלום כספים יתר עבור מיסים, גישור בסכסוכי ירושה, הגשה בקשה לצו ירושה ובין אם מדובר בבקשה לצו התנגדות לירושה ועוד.

בפשט, עורך דין ירושות עשוי להפוך את כל הליך הירושה המייאש קל ופשוט עבור כל המעורבים בו.

 

עורך דין לענייני ירושה

עורך דין לענייני ירושה מספק ללקוחותיו שירותים בתחום דיני הירושות ולמעשה, יקל עליהם בכל תהליך הקשור לצוואה והירושה, שכן יחסוך להם המון בירוקרטיה ו"כאב ראש". הלכה למעשה, עורך דין ירושות ממלא בפועל תפקידים רבים וחשובים – בין אם מדובר בכתיבת הצוואה עצמה – תוך שמירה על התקינות והחוקיות שלה כך שתהיה תקפה, צוואה שאינה מתפרשת לשני פנים – ברורה וחדה כתער, כזו שתמנע סכסוכים ובעיות משפטיות לאחר מכן; מתן התייחסות לרכוש עתידי כבר בעת שנכתבת הצוואה; בקשת צו ירושה ועוד רבים.

 

עורך דין סכסוכי ירושה – ייעוץ ראשוני

עורך דין ירושות, בין שירותיו השונים, יגיש ללקוחותיו ייעוץ משפטי באשר לסכסוכי ירושה כאלה ואחרים וכן, יגיש ללקוחותיו ליווי לאורכו של כלל ההליך המשפטי הכרוך בעניין – החל מן ההתחלה ועד הסוף. הלכה למעשה, עורך דין ירושות מקצועי ומנוסה יכול למנוע סכסוכי ירושה מלהתרחש מלכתחילה – זאת, באמצעות תכנון מדויק ומקצועי של הצוואה, כך שתהיה חדה, מדויקת וללא כל פרצה שתאפשר לסקלה.

 

גישור במחלוקות על ענייני ירושה

ענייני ירושה עשויים להיות מלאים באמוציות – לעתים, מטבע הדברים, כל אחד מן היורשים סבור כי מגיע לו נתח אחר, מזה שהוקצה לו, מן העוגה ולעתים, מדובר בסכסוך פרי סיבה אחרת. על כל פנים, כאשר נרקם סכסוך בין היורשים, ניתן לפתור את הסוגייה גם בהיעדר פניה לבית המשפט. הלכה למעשה, ניתן לפנות למגשרת המתמחה בענייני ירושה – כך, יוכלו הצדדים להגיע לתוצאה שהינה פרי הסכמתם של הצדדים. כמו כן, החלופה של מגשרת על פני תביעה בבית המשפט היא עדיפה בשלל היבטים – ראו מאמרנו "גישור" המרחיב על נושא זה.

 

ייעוץ להגשת התנגדות לצו ירושה

לא כל המעורבים בעניין הירושה עשויים להיות מרוצים ממנה ועל כן, עשויים לרצות להתנגד לצו קיום של צוואה. במצבים מעין אלה, ניתן להגיש בקשת התנגדות לצו ירושה במידה ויתקבל, ימנע את חלוקת הירושה. ככל שהחלטתם כי הינכם מעוניינים להתנגד לקיום הצוואה כפי שהיא, כדאי שתקבלו ייעוץ ראשוני מעורך דין ירושות מנוסה ומקצועי שייתן לכם אמצעים שיסייעו לכם להשיג את צו ההתנגדות בהסתברות גבוהה יותר. להרחבה נוספת בנושא זה, הנכם מוזמנים לעיין במאמרנו "הגשת התנגדות לצוואה".

 

טיפול בבקשת התנגדות

מן המתרס שמנגד, היורשים אינם מתנגדים לצוואה יצטרכו להתמודד עם ההתנגדות. על מנת שהיורשים יוכלו להתמודד עם ההתנגדות באופן הטוב ביותר – רצוי כי ישכרו את שירותיו של עורך דין ירושות מקצועי ומנוסה. עורך דין ירושות ייצג אתכם בבית משפט, יקנה לכם מעטפת וסיוע משפטיים מקצועיים, יתווה עבורכם אסטרטגיה לטובת התמודדות עם בקשת ההתנגדות ועוד. למעשה, הסיוע שתקבלו מעורך הדין, עשוי להקל מאוד על חייכם ולגרום לכך שתצליחו להתמודד עם בקשת ההתנגדות בהצלחה.

עורך דין ירושות – בקשה לצו ירושה

כדי שיוכלו היורשים לקבל את העיזבון שהשאיר להם המנוח – הם יידרשו להגיש בקשה לצו ירושה; בקשה זו תוגש אל הרשם לענייני ירושה. הלכה למעשה, צו הירושה לכשיתקבל, מצהיר על היורשים שהגישו אותו כעל היורשים על פי דין. יחד עם זאת, אין לקחת את הליך הבקשה לצו ירושה בקלות ראש – הגשת צו ירושה בליווי עורך דין ירושות מנוסה ומקצועי עשויה לעשות את ההבדל בין צו ירושה שידחה לבין צו ירושה שיתקבל.

 

עורך דין ירושה מומלץ

לפטירתו של קרוב משפחה, מלבד העצב והיגון הרב הכרוכים בה, נלווים היבטים נוספים, העשויים להקשות לא מעט על בני המשפחה המעורבים בירושה. עורך דין ירושות יסייע לכם בכל הליך שתצטרכו לעמוד בו לצורך התמודדות עם הליך הירושה – בין אם מדובר בבקשה לצו ירושה, צו התנגדות לירושה, גישור במחלוקות על ענייני ירושה ועוד. במשרדנו תקבלו סיוע משפטי מקצועי וחסר פשרות אשר יסייע לכם בהתמודדות עם ההליכים והבירוקרטיה הכרוכים בירושה.

 

משרד המשפטים ירושה

ירושה על פי דין

על פי חוק הירושה, מוגדר סדר היורשים על פי הדין. כלומר, במקרים בהם אין צוואה, יכולים היורשים שהם קרוביו של המנוח, לקבל את עזבונו. יחד עם זאת, במידה ואין יורשים על פי דין או לחלופין, יורשים על פי צוואה, יועבר העזבון לידי האפוטרופוס הכללי.

 

במידה ויש צוואה

ככל שישנה צוואה, תיחשב הירושה כירושה על פי צוואה – כלומר, היורשים יהיו כל אדם, גוף או אישיות משפטית אשר להם בחר המנוח להוריש את עזבונו.

 

חלוקת הירושה – ירושה על פי דין

על מנת שניתן יהיה לחלק ירושה על פי דין, על היורשים על פי דין להגיש בקשה לטובת קבלת צו ירושה. הבקשה תוגש לרשם לענייני ירושה במשרד המשפטים – זאת, על פי הסמכות המקומית; כלומר, מקום המושב של המוריש המנוח וככל שהמוריש לא נמצא בישראל – תהיה הסמכות לפי מיקומו של הנכס בעזבון או לחלופין, לאחד מבתי הדין הרבניים.

 

מערכת משרד המשפטים

הרשם לענייני ירושה מטעם משרד המשפטים מציע כיום מערכת מקוונת המאפשרת לאתר תיקים ולבצע פעולות. הלכה למעשה, מאפשרת המערכת, לציבור הרחב, לקבל מידע בשלל נושאים.

 

בקשות

באמצעות המערכת המקוונת ניתן לראות בקשות שהוגשו לרשם הירושה וכן, מהו מצבן.

 

צווי ירושה

בדיקה של צווי ירושה אשר ניתנו על ידי רשם הירושה.

 

תגובת היועץ המשפטי

אפשרות לבירור באשר למתן תגובה של היועץ המשפטי ביחס לבקשות בנושא מעמד אישי ועזבון.

 

קיום בקשת ירושה

בדיקה של קיום בקשה לירושה על מנוח על פי האמור ברשם הירושה, בתי המשפט ובתי הדין הרבניים.

 

הגשת בקשות ומסמכים

המערכת המקוונת של משרד המשפטים מאפשר לציבור להגיש בקשות ומסמכים בענייני תיקים אשר הוגשו לרשם לענייני ירושה. הנושאים הרלוונטיים לכך הינם: תשובות לדרישה לפרטים מטעם העוזר המשפטי לרשם; קבלה של העתק מצו שהתקבל מטעם הרשם לענייני ירושה; הגשת בקשות התנגדות, בקשת מינוי מנהל עיזבון, בקשת תיקון או לחלופין, ביטול צו ירושה; בקשת תיקון טעון סופר; בקשה להוספת פרטים בתיק, בקשת עיון בתיק ועוד.

 

פנו אלינו

שכירת שירותיו של עורך דין ירושות מקצועי ומנוסה עשויה לעשות את ההבדל בין הליך הקשור בירושה שיהיה ארוך, קשה ומייגע לבין הליך שיהיה פשוט, קל ומוצלח עבור כל המעורבים בו. הלכה למעשה, עורך דין ירושות לא עוסק רק בפתרון בעיות, אלא, באמצעות תכנון מקצועי ומדויק, יכול למנוע מבעיות בהליך הירושה או סכסוכי ירושה לפרוץ מלכתחילה.

עורך דין ירושות 
עורך דין ירושות
"הדברים הנ"ל אינם מהווים יעוץ משפטי ולא ניתן להסתמך עליהם. כל מקרה ייבחן לגופו"
לשיתוף המאמר:
Google ג גוגל
4.8
מבוסס על 99 ביקורות
×
js_loader
cropped-מירי-גביש-תמונת-פרופיל-מוקטן.jpg
עו"ד מירי יעקב גביש
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ
עם מירי >>